|
COL·LEGI COR DE MARIA |
|
c/ Cor de Maria, 2 - 43800 Valls - Tel 977.601.172
Els Alumnes de 4t d'ESO guanyen el segon premi del " Recorregut de l'energia " pel treball HIDROGEN. L’entrega es va realitzar al CosmoCaixa
L'Institut d'Estudis Vallencs ha otorgat el primer premi al treball "L'ús de bioenergies" en la modalitat d'ESO en el marc del "21è PREMI DE NATURA". Durant l'acte de lliurament de premis els alumnes han explicat les diverses maquetes als assistents.
Octavi Miró Serra obté el 4t premi en relats curts del concurs "Jovenes talentos" que organitza la Coca-cola. Els premis es van lliurar a Port Aventura el dissabte 23 de maig. L’enhorabona!
L’alumne Octavi Miró Serra, de 2n d'ESO, ha obtingut un dels premis del "Concurso de jovenes talentos - Premio de relato corto" que organitza la Coca-Cola. L’entrega tindrà lloc dissabte dia 23 de maig de 2009 a les 11:00h al Gran Teatre de la Xina, a Port Aventura. Està previst que el mateix dia es faci també el lliurament de premis del 32è Concurs de Relat breu en català.
Josep Maria Serra obté el
primer premi (juntament amb la Laia de Barcelona i el Marc de Banyoles)
en la fase final del FEM MATEMÀTIQUES de Catalunya Celebrada a Barcelona
el 16 de maig als IES Icaria i IES Vil·la Olímpica. Després de tot un
dia de diferents proves individuals i en grup es va cel·lebrar l'entrega
de premis a la Sala d'actes de la Universitat Pompeu Fabra.
El passat 13 de Maig alumnes de 5è i 6è de primària van examinar-se del nivell de “Starters” organizat per la Universitat de Cambridge. L’objectiu d’ aquests exàmens es motivar els alumnes en l’aprenentage de l’anglès i obtenir certificats de Cambridge per verificar el seu nivell real. Durant l’examen, els alumnes han hagut de desenvolupar les quatre habilitats lingüístiques: Listening, Speaking, Reading &Writing. Tindrem els resultats a mitjans de Juny. Molta sort a tots!
Last 13th of May, 5th & 6th primary students were the candidates to apply for Starters Certificate Test. The fundamental aim of these exams is to make learning English fun as well as to motivate young learners by having them work towards obtaining certificates and earning the 'shields' that record their progress. The content of the exam is concerned with the four linguistic abilities Reading & Writing, Speaking & Listening. Results are given in the middle of June. The grades appear as shields on an Award. Good Luck Guys!
Guanyadors: Jordi Robert Caselles, Josep Serra Moncunill,Sandra López Pérez,Arnau Vicente Peris, Guillem Olivé Flavià, Núria Martín Cebrián, Laia Andreu Villasevil, Octavi Miró Serra, Pau Caixal Bordas,Eduard Vidiella Sancelestino L'entrega de premis es va realitzar a Barcelona a l’Institut d’Estudis Catalans (IEC) a la sala Prat de la Riba
Guanyadors: Jordi Mariné Jubany, Marina Pérez Domínguez, Maria Serra Moncunill, Adrià Parés Bonet, Ester Garcia Torregrosa, Xènia Agustench Figuerola, Cristina Padilla Martínez, Arnau Boada Vidiella. L'entrega de premis es va realitzar a Barcelona a l’Institut d’Estudis Catalans (IEC) a la sala Prat de la Riba
L’alumna Anna Galofré s’ha classificat en la sisena posició en el concurs d’anglès “Fonix”, organitzat per International House de Barcelona. L’Anna serà obsequiada amb un curs d’anglès i recollirà el premi el 22 de maig a Montjuic.
Josep M Serra finalista per la fase final del concurs FEM MATEMÀTIQUES en l'apartat individual de 2n d'ESO. Properament se celebraran les proves a Barcelona amb els finalistes.
Estem encantats d’anunciar que els alumnes de cinquè de primària han estat galardonats pels seus poemes en anglès els quals sortiran publicats en un llibre el 31 de Juliol del 2009. El concurs de poemes ha estat organizat per Young Writers Edition, localitzats a Woodston, Perterborough, Anglaterra. Els poemes han estat seleccionats tenint en compte la seva percepció, imaginació i el bon ús de la llengua anglesa. Felicitats!
We are delighted to let you now that Fifth Grade Primary students have been selected for their creative pieces of English Poems organised by Young Writers , Woodston, Perterborough , England. They have been selected according to their perception, imagination, expression and well-used of language. These poems are going to be published in a book scheduled on the 31st f July 2009. Congratulations guys!
For further information, visit the up-dated webpage
Clica damunt la imatge per veure els premis literaris i matemàtics...
Coincidint amb la celebració del 200 aniversari del
naixement del Dr. Joaquim Masmitjà, fundador del Cor de Maria, el 18
d’abril se celebrà a l’escola d’Olot una Jornada que aplegà els
professors de les onze escoles d’aquesta institució, deu de elles a
Catalunya.
Aquesta és la presentació que en Genís Roca
va fer servir per la seva conferència a Olot (18-04-09)
a la trobada de les Escoles Cor de Maria per la celebració dels 200 anys del naixement del Fundador.
Benvolguts pares i mares, els vostres fills han passat un dia
ple d'emocions.
Benvolguts pares/mares Els vostres fills/es ja són a la casa de colònies de Cambrils. El viatge ha anat bé. Ja han començat la festa. Les professores ens diuen que fa bon temps
Anna Galofré Murtró s'ha classificat per la final d'anglès THE FONIX concurs d'anglès interescolar de Catalunya que se celebrarà el proper 25 d'abril.
Un membre de la Fundació RACC ha fet una xerrada molt interessant als alumnes de 4t i 6è de primària que tenia com a objectiu millorar les condicions de mobilitat de tota la societat i sensibilitzar els més petits, com a vianants, viatgers i conductors, perquè tots visquem en un món millor.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Pàgina optimitzada en format: 1024 x 768 píxels |
Darrera
actualització:
20/06/2009
|